Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

stoneywise

e-sigaret.

25 dec 2017, 12:09

Dampers zijn een erg goede manier om te stoppen met roken. Grote nadeel is dat het niet zo simpel is. Er komt wat technische kennis en logica bij kijken. Heb je ooit een sig a like geprobeerd, weet dat die dingen totaal waardeloos zijn.

Ga je dampen, koop dan een goed setje en zoek informatie.

Het is DE manier om te stoppen met roken maar je zult er echt even voor moeten gaan zitten.

Heb je vragen over dampen stel ze gerust. Ik damp zelf 1,5 jaar en geen tabak meer aangeraakt.

Groet

Hakkie26

Re: e-sigaret.

14 jan 2018, 21:11

Hallo Stoneywise,

Wat goed dat het dampen je van het roken heeft afgeholpen! Inmiddels ben ik zelf een week gestopt met roken en ben ik ook aan het dampen begonnen.
Ik heb 2 dampers van het merk "Justfog" gekocht. Deze bevallen goed, alleen zoek ik nog goede/lekkere e-liquids. Kun je mij vertellen waar je deze het best kunt bestellen en heb je misschien nog tips welke smaken lekker zijn. Een mentholsmaak is tot nu toe mijn favoriet. Ook vraag ik me af welke samenstelling (PG/VG) het prettigst is, kun je me hier ook nog wat over vertellen?
Ik wacht je reactie af.

Groet Jacqueline