Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

Mariet

Te weinig kauwgom

20 jun 2016, 17:48

De eerste 4 dagen gebruikte ik maar 4 kauwgom per dag. Geen wonder dat ik het toch wel moeilijk vond, haha!
Ik rookte altijd zo'n 18 sigaretten per dag.
Vandaag kauw ik dus meer met nicotine en dat gaat echt veel beter.
Ik ga nu wel op zoek naar een grootverpakking want ik kocht vandaag het laatste doosje bij de supermarkt...

Gr. Mariet

belgiancharlie

Re: Te weinig kauwgom

18 jul 2017, 10:51

Hallo Magriet, even een vraagje : naar wat smaken die dingen eigenlijk? Als ik kauwgom koop is dat om een frisse adem te verkrijgen. Is er ook nicotinekauwgom met een "frisse" smaak?
Bedankt en veel sterkte
Karel

Ducati

22 jul 2017, 20:34

Hoi,

Sinds 2 weken gestopt nu(30 jaar gerookt) gebruik dagelijks ongeveer 3 nicotinell kauwgommetjes, eertst krijg je een nicotine smaak in je keel en na een tijdje kauwen een soort frisse mint smaak. Gaat op dit moment best goed eigenlijk, had meer problemen verwacht. Tuurlijk heb ik wel eens mijn momenten, vooral s'avonds na het eten, ik probeer dan ergens anders aan te denken, of ik ga een stukje (met de hond) lopen. Vooral vol blijven houden en op naar een gezonder leven, succes.
Laatst gewijzigd door Ducati op 22 jul 2017, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Ducati

22 jul 2017, 20:49

Hoi,

Sinds 2 weken gestopt nu(30 jaar gerookt) gebruik dagelijks ongeveer 3 nicotinell kauwgommetjes, eerst krijg je een nicotine smaak in je keel en na een tijdje kauwen een soort frisse mint smaak. Gaat op dit moment best goed eigenlijk, had meer problemen verwacht. Tuurlijk heb ik wel eens mijn momenten, vooral s'avonds na het eten, ik probeer dan ergens anders aan te denken, of ik ga een stukje (met de hond) lopen. Vooral vol blijven houden en op naar een gezonder leven, succes.