Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

entity1972

Onrustig gevoel

30 dec 2017, 17:33

Hallo allemaal,
Ik ben nu al bijna (aanstaande maandagmiddag) gestopt met roken.]
Op een slapeloze nacht na, af en toe, had ik tot afgelopen maandag weinig klachten. Niet echt de behoefte aan het roken van een sigaret enz.
Afgelopen maandag kreeg ik echter een onrustig gevoel in mijn lijf, welke tot op heden niet weggegaan is. Als ik wat afleiding heb, dan is het gevoel minder aanwezig, maar wel nog aanwezig.
Ik slik sinds woensdag valeriaanpillen van A. Vogel, 1 's morgens en 1 's avonds na het eten, maar heb het gevoel dat dit nog niet echt heel veel helpt.
Vandaag was het onrustige gevoel heel erg aanwezig, ook na het nemen van de valeriaanpil vanmorgen werd het niet echt veel beter.
Heb één van jullie ook ervaring met dit onrustige gevoel, en hoe lang hield dat bij jullie aan?

gr. Entity

Sjekkie z'n Stekkie

Re: Onrustig gevoel

31 dec 2017, 13:07

Hoi,

Ik zit momenteel in de 14e week en dat gevoel komt toch nog regelmatig terug.
Let wel, ik heb meer dan 45 jaar gerookt.
Het gevoel is niet leuk maar ik kan het steeds verdringen.
Het gevoel houdt soms wel 1 a 2 uur aan.
Dan zijn er weer een paar dagen dat ik er geen last van heb en plotsklaps is dat gevoel er weer.

Sjekkie