Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

m.devriess

Stoppen met hulp van Stress Relief

30 aug 2016, 10:43

Hallo medestoppers,

Zelf ben ik nu ondertussen zo'n 3 maanden gestopt. In het begin had ik veel last van een onrustig en stressachtig gevoel. Hierdoor begon ik steeds meer en meer te hunkeren naar een sigaret, ben toen eens op internet gaan zoeken naar hulpmiddelen om dit gevoel kwijt te raken. Ik kwam de natural stress relief van life extension tegen op de website van vivitals. Dit is een geheel natuurlijk product dat helpt ontspannen en stress te verminderen... Na deze tabletjes in te nemen heb ik geen last meer gehad van dit gevoel en dit heeft het stoppen voor mij een stuk aangenamer gemaakt.

Dit product zou ik iedereen adviseren die last heeft van hetzelfde gevoel!

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met dit product of eventueel soortgelijke producten?

Boedha

Re: Stoppen met hulp van Stress Relief

04 apr 2018, 17:32

Ben nu net op het forum en lees veel. Dit middel ga ik zeker morgen kopen. Zit nou op dag 4 Maar dat zenuw gevoel en onrust geeft inderdaad het gevoel van jeetje als ik weer ga roken is dat gevoel tenminste weg.
Hoop dat je nog steeds niet rookt.