Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

Sjekkie z'n Stekkie

Week-8 en dag-5....gloort het licht dan toch?????

19 nov 2017, 14:27

Hoi allen,
Deze achtste week en vijfde dag valt tot nu toe mee.
Wel nog steeds dat bijgevoel, maar niet meer het extreme gehad van de eerste 2 dagen van week-7.
Tja nog een lange weg te gaan..........................maar blijkbaar gloort het licht toch :sweat: :sweat: :sweat: .
Ennnnnnnne eind volgende ronde week-9 kan ik weer 90 euri bijschrijven op de spaar :-D :-D :-D

Charlotje

Re: Week-8 en dag-5....gloort het licht dan toch?????

26 nov 2017, 11:26

hey stoere man (je bent een man toch?) wat ga je goed, wel jammer dat er nog maar weinig medestoppers zijn op deze site.
Ik sta nu op 3 weken en 2 dagen and stil going strong

Sjekkie z'n Stekkie

Re: Week-8 en dag-5....gloort het licht dan toch?????

26 nov 2017, 23:47

Hoi Charlotje,
Ja ik ben een man en ik ga ervoor en ja jammer dat er weinig medestoppers zijn. Alhoewel ze zijn er wel maar je hoort euuuuu leest er weinig van. Kijkaan jij bent ook al meer dan 3 weken verder met het stoppen ook al zeer goed natuurlijk. Tja eenvoudig is het niet moet ik zeggen. Ik zit inmiddels op de 5e dag van week-9 en het wordt wel steeds gemakkelijker. Maar dat bijgevoel ben je maarzo niet kwijt. Dus gewoon door blijven gaan want ik merk al 1 groot voordeel: niet meer afhankelijk zijn van het rookertje en dat is ook heerlijk te noemen. Verder kan ik na deze week weer 90 eurie bijschrijven. Want tja t'is wel een dure bezigheid geworden. :-)