Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

GJ v/d Top

Wordt dit ooit nog anders?

02 okt 2017, 08:55

Pfff, ik ben echt niet te genieten... irriteer me aan berichten van “het gaat me eigenlijk gemakkelijk af”. Geloof ik echt helemaal niks van (nep rokers).... Vannacht in één of andere half slaap gelegen waarin ik zo’n beetje elk aantal uurtjes van de nacht heb meegekregen... mijn omgeving moet het ontgelden en vanmorgen straalde ik uit “praat niet met mij, en Fuck off” die kunnen er ook niks aan doen maar eigenlijk interesseerd dat me vrij weinig (enkele minuten later voel ik me iets wat schuldig).. Gisteren even wat werk Proberen te verzetten, maar mijn concentratie is 0,0. Dit biedt weinig perspectief voor mijn ambities voor deze ochtend. Nu nog maar even een kop koffie in plaats van de sigaret Die mij Van al deze BULLSHIT kan af helpen. De oplossing in die zin is vrij simpel, ik start mijn auto rijdt naar de winkel, een pakje zware shag met Rizla rood natuurlijk, En een minuut later ben ik verlost van dit achterlijke gevoel. Deze gedachtes passeren met alle goede reden van dien. Want functioneren op deze manier voelt als een onmogelijke taak.... Ik probeer Wel stil te staan bij wat het uiteindelijk oplevert, en ik wil niet falen... Ik probeer mezelf voor te houden dat het vanzelf beter moet worden. Het geloof ik hier dit moment weinig van. Het gaat me op dit moment makkelijk af, MIJN ASS! Toch is dit niks vergeleken met gevolgen die door blijven gaan met roken kunnen hebben.... Dan zeur ik eigenlijk over niks... Dus gewoon vol houden en vooruit kijken! P.s. Ook zeuren is soms wel even lekker, en sorry voor diegene die het daarbij moeten ontgelden :quiet:

Sjekkie z'n Stekkie

Re: Wordt dit ooit nog anders?

08 okt 2017, 16:21

Hoi Top,
De concentratie is bij inmiddels weer vrij goed terug en dat is voor mij nu op dag 12. Wel effe een rot uurtje gehad, maar dat is nu weer weg. Ik gebruik geen hulpmiddeltjes dus de harde stop, ik moet zeggen het is knalhard zo'n direkte stop. Soms denk ik.....................waar ben je aan begonnen.........en dan weet ik heel snel waarom. Nu op dag 12 in ieder geval al zo'n 40 euri gespaard, dat heb ik dus al te pakken............de rest, meer smaak terug e.d. moet echt nog komen.

Zeg Top aan jouw achternaam zal het zeker niet liggen, houd die naam nu dus echt in ere, ha ha ha.