Kom in contact met mensen die willen stoppen met roken en vraag advies aan ex-rokers op dit forum.

Welkom, dit forum is nieuw en nog erg leeg. Word lid en help ons om een gezellig stoppen met roken forum op te bouwen! We moeten ergens beginnen. :o)

Anniepannie

Nieuw hier op het forum

08 jan 2018, 08:39

Goedemorgen,

Vandaag is mijn eerste dag zonder sigaret. Heb tot dusver vele pogingen gedaan.
Ik ben 26 en rook al sinds mijn 14e.

Op dit moment heb ik zoveel last van lichamelijke klachten dat ik tegen mezelf zei; dit kan zo niet langer.
0,0 conditie, snel buiten adem heel veel darm en maagklachten en ga zo maar door.

Ik heb wel nicotinetabletten/kauwgom omdat ik een echte verslaafde was (zeker 20 sigaretten per dag)
Nu ga ik kijken naar de positieve dingen als ik de neiging krijg.

Goed voor mijn gezondheid, sporten, conditie etc.

Anastacia

Re: Nieuw hier op het forum

28 feb 2018, 13:04

Hoop dat je er nog steeds af bent , blijft een hardnekkige verslaving.
Ik ben maandag gestopt 26 febr.
Heel veel sterkte en succes

Audrey

06 apr 2018, 07:31

Ben vanaf 21 maart gestopt met roken. Vind het moeilijk. Ik wil niet meer roken en ga dat ook niet meer doen. Ik heb veel last van stemmingswisselingen. Iemand hier ook last van?

Sjekkie z'n Stekkie

06 apr 2018, 16:10

Hoi,
Ja dat heb ik ook, nu iets meer dan een halfjaar van het roken af.
Nu 2e week op rij dat het vrij goed gaat, echter daarvoor een paar weken knudde.
Op het werk ook zo af en toe niet te genieten, maar.........................er was gelukkig begrip voor.
Men weet daar namelijk dat ik het niet gemakkelijk heb met het stoppen.
Daar praat ik ook gewoon open, dus eerlijk over.
Maar na een half jaar zou je denken, dat........................het lichtje......................................er zou moeten zijn.......................................

Sjekkie